top of page
Zoeken
  • Kim Draijer

Pop-up als passende vorm voor deze tijd

Bijgewerkt op: 24 nov. 2020


Omdat online verbinden nu actueel is. Anders denken, anders doen
Pop-up als organisatievorm


Tijdens een online ontwikkelsessie met Siebke Kaat benoemde ik dat ik zo blij was met de keuze om van online verbinden een pop up initiatief te maken. Het is voor nu nodig. En als het niet meer nodig is, is het prima om het initiatief te beëindigen. Op de een of andere manier geeft het pop-up karakter er de juiste energie aan. Siebke merkte terecht op: het experimentele karakter van een pop-up speelt hier zeker een rol bij.


Wat als jij de huidige vorm van jouw organisatie ook ziet als een pop-up vorm? Een tijdelijke manier van organiseren die past bij wat er nu mogelijk is. Met het besef dat dit tijdelijk is en straks weer naar een andere vorm over gaat.


Welke experimenten ga je aan? Wat wil je wel eens uitproberen? Welke lessen kan de organisatie leren van deze pop-up fase die helpen de fase hierna vorm te geven?

7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page